Barbaros Mah. Büyükelçi Cad. No:12 D:9 Kavaklıdere Çankaya/ Ankara

Doğum Paketi

Kadın Hastalıkları, Doğum ve Tüp Bebek Uzmanı

Op. Dr. Adnan Kaya Doğum Paketi Kapsamı

Anne adaylarının yaklaşık 4-6 hafta döneminde aldıkları hamilelik haberi ile başlayan süreç yaklaşık kırk hafta sürer ve bir çok muayene, rutin tetkikler ve tahlilleri gerektirir. Bu süreçte anne adaylarımızın doğuma kadar geçen süreçte öngöremeyecekleri maliyetler ve harcamaların yarattığı belirsizliği ortadan kaldırmak ve anne, baba adaylarına bir anlamda psikolojik rahatlık ve güven sağlamak için,

Baby Background | Free Vectors, Stock Photos & PSD

Op. Dr. Adnan Kaya Doğum Paketi‘nde rutin hamilelik süreçlerini dikkate alarak hekimin takibe göre programladığı muayene hakkı, limitsiz olarak uygulanır. Ayrıca haftalara göre farklılık gösteren rutin gebelik test ve tetkikleri için de ek ücretler ödenmez.

Doğum eylemi için anne adaylarının tercih edebileceği, özel hastaneler arasında birden fazla alternatif sunulan doğum paketlerinde, Anlaşmalı hastanenin, tıbbi donanımı, hasta yoğunluğu, tedbiren yeni doğan yoğun bakım ünitesi ve yenidoğan yoğun bakım hekimi gibi önemli konular; anne adaylarına doğum yapmaları için önerebileceği ve anlaşma yaptığı özel hastanelerin önemli özelliklerindendir.

Op. Dr. Adnan Kaya Doğum Paketi Avantajları

Ayaktan Hizmetler (Muayene ve Tahliller)

• Doğum Paketinizi Hamilelik süreci başında Muayene ve tahlillerle birlikte alabilirsiniz.
  • İleri haftadaki anne adaylarımız için hamilelik haftalarına göre farklı alternatifler sunulmaktadır.
  • Muayene sayısı için bir sınır yoktur. Limitsiz uygulanır
  • Ek bir ücret veya muayenede % oranlı bir katılım ödenmez.
  • Rutin gebelik test ve tetkikleri dahildir.
  • 20-22 Hafta döneminde, Detaylı USG için ek bir ücret ödenmez (*)

Yatarak Hizmetler (Doğum Eylemi)

• Doğum eylemine, “Normal Doğum & Sezaryen Doğum” dahildir.
  • Epidural Anestezi için anlaşmalı hastanelerde ek ücret ödenmez.
  • Tek kişilik özel oda, 1 refakatçi ve doğumda 1 gece yatış giderleri dahildir.
  • Anlaşmalı hastaneye bu hizmetler için veya Op. Dr. ücreti olarak ek ödeme yapılmaz.
  • Doğum paketi ödemelerinizi taksitle de kolaylıkla yapabilirsiniz.

Bebek Paketi (Yeni Doğan Hizmetleri)

Doğuma yaklaştığınız son haftalarda, siz de fark edeceksiniz ki… Hamileliğinizin ilk haftalarındaki öncelikleriniz ve bilgi sahibi olmaya çalıştığınız konular farklılaşmaya başladı. İlk zamanlar nasıl hamile kaldığınız, neler yapacağınız, bu 40 haftanın nasıl geçeceğini tatlı kaygılarla planlarken;

Bugünlerde bebeğinizin doğumu, gelecek misafirler, odanızın süslenmesi, ikramlıklar, fotoğrafçı telaşı… Hatta belki de, eşinizin doğuma girip girmeyeceği konuşuluyor olabilir. Bu dönemdeki tatlı telaşların arasında unutulmaması için küçük bir hatırlatma daha yapabiliriz.

Sağlıkla Kalın.

Doğum Paketi ile ilgili ayrıntılı bilgilendirme için bizi 0312 224 02 94 / 0552 464 02 94 iletişim numaramızı arayabilirsiniz.

Doğum Paketi Ayrıntılı Bilgilendirme için
Lütfen Formu Doldurun Sizi Arayalım